Ένας ή περισσότεροι καρταναγνώστες του συστήματος μας βγήκαν εκτός του δικτύου λειτουργίας τους. Υπάρχει περίπτωση να έχουν χαθεί δεδομένα ωρομέτρησης ;

Οι καρταναγνώστες (Controllers) της SOYAL διατηρούν εσωτερική μνήμη με αρκετές χιλιάδες δεδομένων ωρομέτρησης ακόμα και αν το σύστημα βρίσκεται εκτός τοπικού δικτύου. Αν το σύστημα σας δεν παραμείνει μεγάλο διάστημα εκτός σύνδεσης δε θα έχετε κάποιο πρόβλημα. Αν όμως επιμείνει καλό θα είναι να επικοινωνήσετε με τον τεχνικό του δικτύου σας για να σας αποκαταστήσει το πρόβλημα.

Για το χρονικό διάστημα που οι καρταναγνώστες θα βρίσκονται εκτός δικτύου δε θα μπορείτε (προφανώς) να βλέπετε τα συγκεκριμένα δεδομένα της ωρομέτρησης μέσω cloud..

Αυτοματισμός ειδοποίησης στη περίπτωση αποσυνδεδεμένου συστήματος ωρομέτρησης

Για να μπορούμε όμως να διασφαλίσουμε ότι δε συμβεί κάτι τέτοιο και δε θα το παρατηρήσετε, έχουμε δημιουργήσει ένα ειδικό αλγόριθμο ενημέρωσης. Στη περίπτωση που συγκεκριμένος αριθμός εργαζομένων δεν έρθει στο ΄χώρο σας για παραπάνω από συγκεκριμένο αριθμό ωρών να ειδοποιήστε και άμεσα στο email της επιλογής σας.

Με αυτόν το τρόπο ενημερώνεστε άμεσα ότι το σύστημα σας δε λειτουργεί όπως αναμενόταν ή … ότι αρκετοί εργαζόμενοι σας άργησαν να έρθουν 🙂

16 Μαΐου, 2022

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *