Τι συμβαίνει αν λήξει η συνδρομή μας και δεν πληρώσουμε την ανανέωση της ; Χάνουμε την πρόσβαση στα υπάρχοντα δεδομένα μας ;

Το TimeToWork είναι συνδρομητική υπηρεσία που σημαίνει ότι λειτουργεί όσο υπάρχει ενεργή ( εξωφλημένη) συνδρομή πελάτη.

‘Οταν η πλησιάζει η ανανέωση της συνδρομή σας, υπάρχουν ειδοποιήσεις 1 μήνα πρίν, 15 ημέρες, 2 ημέρες και την προηγούμενη ημέρα πριν την οριστική λήξη της.

Μετά τη λήξη της συνδρομής σας, και για διάστημα ενός μεταβατικού μήνα μπορείτε να έχετε πρόσβαση στα παρελθόντα συμβάντα του καρταναγνώστη αλλά όχι στα νέα. Σκοπός αυτού του μήνα είναι να σας δωθεί η δυνατότητα της μετάβασης σε κάποιο άλλο πρόγραμμα που πιθανόν να έχετε αποφασίσει να μεταβείτε.

Αν αποφασίσετε να προχωρήσετε σε πληρωμή της συνδρομής σας, εντός αυτού του μήνα,

η συνδρομή σας ανανεώνετε από την ημερομηνία που έληξε και όχι από την ημερομηνία πληρωμής της και σας απελευθερώνονται τα δεδομένα αυτού του διαστήματος.

Αν αποφασίσετε να μην προχωρήσετε σε πληρωμή της συνδρομής σας, μετά την ολοκλήρωση της αυτού του μήνα,

τα δεδομένα σας διαγράφονται, χάνονται και όλα τα δεδομένα που έχετε περάσει στο σύστημα (Εργαζόμενοι, Τμήματα, Ωράρια, Ωρομετρήσεις) και απελευθερώνεται προς διάθεση το όνομα του subdomain (onomaepixeirisis.timetowork.gr) που είχατε επιλέξει κατά την εγκατάσταση.

Αν αποφασίσετε προχωρήσετε σε πληρωμή της συνδρομής σας, μετά την ολοκλήρωση της αυτού του μήνα,

θα πρέπει να επαναληφθεί η διαδικασία της δημιουργίας χρήστη με επίσκεψη του τεχνικού εγκατάστασης στο χώρο σας. Στο οικονομικό σκέλος θα υπάρξει ξανά η χρέωση του πρώτου έτους και θα πρέπει να δημιουργηθούν τα δεδομένα σας από την αρχή.

Σημ. Η εταιρεία μας δε δεσμεύει ονόματα subdomain ανενεργών πελατών. Τα ονόματα (subdomain) που απελευθερώνονται μπορούν να χρησιμοποιηθούν από οποιοδήποτε νέο πελάτης μας, στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό. Δείτε περισσότερα

16 Μαΐου, 2022

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *