Έχουμε αυξήσει/μειώσει το σύνολο των εργαζομένων μας. Μπορούμε να αναβαθμίσουμε/υποβαθμίσουμε το σύστημα μας σε κάποιο άλλο πακέτο συνδρομής ;
Το TimeToWork λειτουργεί με σύμβαση/συνδρομή ετήσιας βάσης. Οταν κάνετε έναρξη/ανανέωση της συνδρομής σας μπορείτε να επιλέξετε […]
Μπορώ να ακυρώσω τη συνδρομή μου, με το πρόγραμμα ωρομέτρησης, ότι ώρα θελήσω ;
Λυπόμαστε που η εφαρμογή μας δε καλύπτει (πλέον) τις ανάγκες της επιχείρησης σας. Θα θέλαμε πολύ όμως πριν αποφασίσετε να διακόψετε την συνεργασία μας τι ακριβώς πήγε λάθος ή τι λείπει από την εφαρμογή μας […]
Ποιο είναι το κόστος λειτουργία του προγράμματος TimeToWork ;
Το TimeToWork παρέχεται με ετήσια βασική συνδρομή σύμφωνα με τον μέγιστο αριθμό των εργαζομένων της επιχείρησης. Επιπλέον παρέχονται πρόσθετα (add-ons) ή ειδικές παραμετροποιήσεις που επιθυμεί η επιχείρηση σας.
Επικοινωνήστε με τον εγκαταστάτης σας ή με το τμήμα πωλήσεων μας και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε το κατάλληλο πακέτο συνδρομής.
Στοιχεία επικοινωνίας : […]
Τι συμβαίνει αν λήξει η συνδρομή μας και δεν πληρώσουμε την ανανέωση της ; Χάνουμε την πρόσβαση στα υπάρχοντα δεδομένα μας ;
Το TimeToWork είναι συνδρομητική υπηρεσία που σημαίνει ότι λειτουργεί όσο υπάρχει ενεργή ( εξωφλημένη) συνδρομή πελάτη.
‘Οταν η πλησιάζει η ανανέωση της συνδρομή σας, υπάρχουν ειδοποιήσεις 1 μήνα πρίν, 15 ημέρες, 2 ημέρες και την προηγούμενη ημέρα πριν την οριστική λήξη της.
Μετά τη λήξη της συνδρομής σας, και για διάστημα ενός μεταβατικού μήνα μπορείτε να έχετε πρόσβαση στα παρελθόντα συμβάντα του καρταναγνώστη αλλά όχι στα νέα. Σκοπός αυτού του μήνα είναι να σας δωθεί η δυνατότητα της μετάβασης σε κάποιο άλλο πρόγραμμα που πιθανόν να έχετε αποφασίσει να μεταβείτε. […]