Λυπόμαστε που η εφαρμογή μας δε καλύπτει (πλέον) τις ανάγκες της επιχείρησης σας. Θα θέλαμε πολύ όμως πριν αποφασίσετε να διακόψετε την συνεργασία μας τι ακριβώς πήγε λάθος ή τι λείπει από την εφαρμογή μας, που δε κάλυψε τις ανάγκες σας.
Αν παρ’ όλα αυτά επιθυμείτε να διακόψετε την συνδρομή σας θα πρέπει να έρθετε σε επικοινωνία με τον εγκαταστάτη/προμηθευτή σας για να του εξηγήσετε την κατάσταση και να σας δώσει μία εξαγωγή του προγράμματος και των δεδομένων του.
Επιστροφή χρημάτων συνδρομής όμως γίνονται δεκτές μόνο τις πρώτες 10 ημέρες της υπηρεσίας του προγράμματος και όχι αργότερα.